Bejelentkezés

Friss hozzászólások

Une calculatrice, ou calculette, est une machine concue pour simplifier, et fiabiliser, des operations de calculs.
Nyomtatóbarát változatPDF változat
Ébredő erdő társasjáték

Erdőszellemek! Mentsétek meg az erdőt és a szent fát Onibi rettenetes lángjaitól! A négy évszak - tél, tavasz, nyár és ősz - erdőszellemei együtt szállnak szembe az ősi szent fát megtámadó gonosz szellem, Onobi pusztító tüzével. Eljött a lehetőség az erdőszellemek számára, hogy otthonuk megmentésével igazi legendákká váljanak, és hőstetteik által, mint az erdő védelmezői maradjanak meg az utókor emlékezetében. Minden erejükre szükség lesz, ha le akarják győzni a félelmetes Onibit. Védelmező fákat kell ültetniük, meg kell zabolázniuk a pusztító lángokat, vagy meg kell idézniük Sankit, az erdő védelmezőjét - vajon melyik út vezet az erdő megmentéséhez? De miként menthetjük meg az ősi, szent fát? Vegyétek fel a négy erdőszellem egyikének szerepét, és a győztes megkapja az erdő védelmezőjének címet és dicsőségét. Ezt a dicsőséget háromféleképpen szerezheted meg: ültess 12 különböző védelmező fát, gyűjts 12 szent virágot, hogy felébreszthesd Sankit, vagy pedig olts el 12 tüzet, hogy véglegesen megszabadulj Onibitől. Gyors erdőszellem kiképzés Minden kör 3 fázisból áll: Őrzőállatok: A természet összes szelleme egyszerre játszik! Egymás után húzd fel és fordítsd képpel felfelé az Őrzőállat kártyákat a személyes húzópaklidból, így hozva létre a Segítők vonalát. A kártyák húzását bármikor abbahagyhatod. Azonban, ha felhúzod a harmadik magány szimbólumot tartalmazó kártyát, akkor abba kell hagynod a kártyák húzását. A sorban egy csoportos szimbólummal rendelkező kártya érvénytelenít egy magány szimbólumot, így érdemes lehet majd ilyen kártyákat begyűjtened. Akció: A természet szellemei felváltva, egymás után játszanak. Ha a segítő vonalon kevesebb, mint három magány szimbólum látható - vagyis Te döntöttél úgy, hogy megállsz a kártyák húzásánál -, akkor 2 különböző műveletet hajthatsz végre. Ha három magány szimbólum látható, akkor csak 1 akciót. A csoportos szimbólumok által érvénytelenített magány szimbólumok nem számítanak! Egy választható művelet erejét az határozza meg, hogy a Segítők vonalán mennyi Őrzőállatnál található meg az adott Elem, illetve az előfordulása az egyéni Erdőtábládon a védelmező fák és egyéb elért jutalmak által. Az alábbi akciók közül választhatsz: töredék lapkát vehetsz magadhoz, új őrzőállato(ka)t hívhatsz magadhoz, tüzet olthatsz, léphetsz a szellemösvényen, vagy pedig védelmező fát ültethetsz. A köröd végén Onibi megtámad titeket a ki nem oltott Tűz erejével, és megtámadja a Szent Fát is. Tüze tova terjed a megüresedett Őrzőállat helyek számával. Ezután az üres helyekre új Őrzőállatok érkeznek. A Szent Fát add át a következő játékosnak, majd tisztítsd meg a Segítők vonalát, és az ott található Őrzőállatokat tett a dobópaklidra. Az Ébredő erdő egy remek tematikával megálmodott, gyönyörű játék, melyben minden erdőszellem megtalálhatja a módját annak, hogy miként szeretné megállítani Onibit, és ezzel igazi legendává válni. Bújjatok bele az egyik erdőszellem bőrébe! A győztes megkapja az erdő védelmezője címet, és övé a dicsőség.

Lásd: https://www.youtube.com/watch?v=ByyEJH5HuN0

Játékkategória: 
társasági játék
Játékosok viszonya: 
csak egy maradhat
Társasági játékok csoport: 
stratégia
Aktivitás: 
mérsékelt
Játék helyszíne: 
szobában
Szabályok bonyolultsága: 
könnyű
Életkor min.: 
10
Játékidő: 
45
Létszám min.: 
2
Létszám max.: 
4